ATM/CRM and MyDebit System Maintenance

23 June 2025

ATM/CRM and MyDebit transactions will be temporarily unavailable due to system maintenance on the following dates:

Date Transaction Type Time

12 July 2025

 ATM/CRM and MyDebit

12:00 a.m. - 06:00 a.m.

19 July 2025

 ATM/CRM and MyDebit

12:00 a.m. - 06:00 a.m.

 

Subsequent scheduled downtime would be updated accordingly.

Should you require further clarification on this matter, please contact us at 03-2170 8000.


Penyelenggaraan ATM/CRM dan Sistem MyDebit

Urus niaga melalui ATM/CRM dan MyDebit tidak boleh dibuat untuk sementara waktu berikutan penyelenggaraan sistem pada tarikh yang berikut:

Tarikh Jenis Urus niaga Masa

12 Julai 2025

 ATM/CRM dan MyDebit

12:00 tengah malam – 
06:00 pagi

19 Julai 2025

 ATM/CRM dan MyDebit

12:00 tengah malam – 
06:00 pagi

 

Tempoh penyelenggaraan yang dijadualkan berikutnya akan dikemas kini dengan sewajarnya.

Sekiranya anda memerlukan penjelasan lanjut tentang perkara ini, sila hubungi kami melalui 03-2170 8000.


自动出纳机/现金循环机和MyDebit 系统维护通知

由于进行系统维护,自动出纳机/现金循环机和MyDebit 交易将于以下日期暂时不可使用:

日期 交易类型 时间

2025年7月12日

 自动出纳机/现金循环机和MyDebit

凌晨12:00时至早上6:00时

2025年7月19日

 自动出纳机/现金循环机和MyDebit

凌晨12:00时至早上6:00时

 

后续预定的停机时间将作相应更新。

若您对此事项有进一步询问,请联系本行,电话号码03-2170 8000。