ATM/CRM and MyDebit transactions will be temporarily unavailable due to system maintenance on the following date:
Date | Transaction Type | Time |
24 June 2025 |
ATM/CRM and MyDebit |
04:00 a.m. - 06:00 a.m. |
Subsequent scheduled downtime would be updated accordingly.
Should you require further clarification on this matter, please contact us at 03-2170 8000.
Penyelenggaraan ATM/CRM dan Sistem MyDebit
Urus niaga melalui ATM/CRM dan MyDebit tidak boleh dibuat untuk sementara waktu berikutan penyelenggaraan sistem pada tarikh yang berikut:
Tarikh | Jenis Urus niaga | Masa |
24 Jun 2025 |
ATM/CRM dan MyDebit |
04:00 pagi - 06:00 pagi |
Tempoh penyelenggaraan yang dijadualkan berikutnya akan dikemas kini dengan sewajarnya.
Sekiranya anda memerlukan penjelasan lanjut tentang perkara ini, sila hubungi kami melalui 03-2170 8000.
自动出纳机/现金循环机和MyDebit 系统维护通知
由于进行系统维护,自动出纳机/现金循环机和MyDebit 交易将于以下日期暂时不可使用:
日期 | 交易类型 | 时间 |
2025年6月24日 |
自动出纳机/现金循环机和MyDebit |
早上4时至6时 |
后续预定的停机时间将作相应更新。
若您对此事项有进一步询问,请联系本行,电话号码03-2170 8000。